JonavaSuhu maksimum yang boleh dibenarkan bagi pengubah tenggelam minyakDi industri mana aplikasi ak

  • masa pelepasan:2022-04-02 16:03:21
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:573
  • Penerangan pantas:

    Jonava,Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekue

Kandungan artikel

Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin,JonavaPengetahuan asas pengubah kuasa, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.

Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak

JonavaBetul, sebagai & ldquo; Kereta Great Lars & rdquo;, Selepas itu, satu pengubah kecil kva diganti, dan kadar penggunaan hampir, Namun,JonavaPembuat pengubah jenis kering 80 KVA, parameter utama dua pengubah diteliti seperti yang dipaparkan dalam Jadual . Jadual Evaluasi parameter utama kapasitas pengubah (VA) kehilangan besi (W) kehilangan tembaga (W). Pertama, kuasa output disimpan mengikut kaedah pengiraan biasa (mengabaikan kehilangan tembaga): keputusan di atas menunjukkan kehilangan pengubah kapasitas besar lebih rendah daripada yang pengubah kapasitas kecil, yang sebenarnya menghabiskan tenaga elektromagnetik.

Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

KpanduKebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

If the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.

Bunyi dalam kes kegagalan fasa


JonavaSuhu maksimum yang boleh dibenarkan bagi pengubah tenggelam minyakDi industri mana aplikasi akan lebih licin



Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

Masa siklus pembersihan dan pemeriksaan kuasa-off akan ditentukan mengikut persekitaran sekitar dan keadaan muatan, terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini, pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.

Tanda kualiti tinggiPenukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, guna & ldquo; ” menunjukkan.

Selepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.


JonavaSuhu maksimum yang boleh dibenarkan bagi pengubah tenggelam minyakDi industri mana aplikasi akan lebih licin



Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat,JonavaHarga pengubah kuasa 1600KVA, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

inovasi teknologiSebelum tiada kesan muatan ditutup, tempoh posisi perlindungan overcurrent akan ditetapkan ke sifar, dan sirkuit isyarat data relay kenderaan uap akan disambung secara sementara dengan sirkuit tarik-masuk.

Apabila kuasa output P bagi pengubah sama dengan kuasa input P, efisiensi & ETA; Sama, pengubah tidak akan menyebabkan kehilangan. Tetapi sebenarnya, tidak ada pengubah seperti itu. Energi elektromagnetik pengubah sentiasa menyebabkan kehilangan kunci kehilangan semacam ini adalah kehilangan tembaga dan kehilangan besi. Kehilangan tembaga merujuk kepada kerugian disebabkan oleh bilangan pusingan koil pengubah. Apabila arus mempunyai demam menurut bilangan pusingan koil, sebahagian tenaga elektromagnetik berubah menjadi tenaga dan hilang. Kerana kola elektromagnetik biasanya terluka oleh wayar inti tembaga dengan lapisan mengisolasi ia dipanggil kehilangan tembaga.

Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

JonavaSemasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

If the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.

Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.

JonavaMaklumat produk lain
  • GodolloJembatan boardingCiri-ciri dan langkah berjaga-jaga

    GodolloJembatan boardingCiri-ciri dan langkah berjaga-jaga

  • RubeJembatan naik hidraulik tetapSuhu tinggi dan tekanan tinggi

    RubeJembatan naik hidraulik tetapSuhu tinggi dan tekanan tinggi

  • RubePlatform jenis lifting platformApakah status penghantaran biasa

    RubePlatform jenis lifting platformApakah status penghantaran biasa

  • RubeLif rumah.Mempunyai peranan membimbing garis pandang

    RubeLif rumah.Mempunyai peranan membimbing garis pandang

  • KhashPengubah kuasa MProses pembinaan pendawaian

    KhashPengubah kuasa MProses pembinaan pendawaian

  • BalmazujvarosPlatform penangkapan hidraulik kecilLangkah berjaga-jaga sebelum memulakan

    BalmazujvarosPlatform penangkapan hidraulik kecilLangkah berjaga-jaga sebelum memulakan

  • BalmazujvarosJembatan boarding bergerakApakah masalah asas prestasi

    BalmazujvarosJembatan boarding bergerakApakah masalah asas prestasi

  • RubinJembatan naik hidraulik tetapAnalisis dan penyelidikan struktur

    RubinJembatan naik hidraulik tetapAnalisis dan penyelidikan struktur

  • segera:Peringatan: Maklumat JonavaSuhu maksimum yang boleh dibenarkan bagi pengubah tenggelam minyakDi industri mana aplikasi ak memberi anda JonavaSuhu maksimum yang boleh dibenarkan bagi pengubah tenggelam minyakDi industri mana aplikasi ak oleh syarikat kami, perkhidmatan JonavaSuhu maksimum yang boleh dibenarkan bagi pengubah tenggelam minyakDi industri mana aplikasi ak dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk JonavaSuhu maksimum yang boleh dibenarkan bagi pengubah tenggelam minyakDi industri mana aplikasi ak, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian JonavaSuhu maksimum yang boleh dibenarkan bagi pengubah tenggelam minyakDi industri mana aplikasi ak. JonavaSuhu maksimum yang boleh dibenarkan bagi pengubah tenggelam minyakDi industri mana aplikasi ak di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di JonavaSuhu maksimum yang boleh dibenarkan bagi pengubah tenggelam minyakDi industri mana aplikasi ak, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!